시대의 물결흐름을 거슬려 대항투쟁노력으로 얻을 것은 ' 더어려워지는것' 외에
더 얻을 수 있는 것은 없다. 물결을 거슬려 올라가서 얻을 수 있는 것은 고생 오직
고생 뿐이다. '흐름'the FLOW을 타야 한다.
흐름과 대세는 컴퓨터화와 sns다.
우리가 핸드폰이라 부르는 이동 전화기 지금은 전화라는 고유의 기능보다
파생된 다른 기능이 더많이 일상과 생활을 점하고 있다.
디지탈 시계가 첫 등장했을 때 세계 제1의 수공시계업자들은 빨간불을 보았다
그러나 저들은 그 빨간불을 파란불 연속파란불로 바꾸었다. 바로 시계의 기능
시간을 나타내고 알려주는 시계의 기능을 접었다. 다른 가치를 창조한 것이다.
sns는 이젠 존재의 존재를 증명하는 존재가 되어버렸다. sns가 없는 미사용
미계정의 존재는 존재로써의 가치를 실체를 어디에서도 인정 받지 못하고 있다.
sns를 하는 정도로는 현실을 알수도 더더욱 얻을 수도 없다. 다만 잘하는 자
그들만이 이 풍요로운 세상을 거뭐지게 되는 것이다. 잘하는 5방법을 소개 한다.
플라톤의 대화를 보면 먼저 느ㅜ끼는 것은 '아 소크라테스 정말 책 많이 일ㄷ었구나'
라는 놀람을 누구나 느낄 것이다. 책읽는 학문의 시작이요 그 근간이다. 우선적으로
타인 다른사람 저명인들의 sns를 부지런히 이ㅏㄹ어야 한다. 그의 전공 최근관심사
등을 자신의 입장에서 바라볼 수 있도록 휙휙 지나치지 말고 뭘 얘기하는지 좀 더 깊게
파 봐야 한다
5 Keys to Strong Media Relationships | |
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Media relationships are vital to any PR pro’s success. Creating those bonds can prove difficult, particularly in an era where most top news stories are condensed into 140 characters, but being diligent, thoughtful, and doing your research can pay off in big ways for your clients.

We’ve put together five tips for effectively pitching and building long-lasting relationships with the media: |
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1 |
Do Your Homework.
Know what reporters write. Pitches outside their coverage area are likely to get attention, but for all the wrong reasons. Do a little digging on reporters’ interests too, and include those in your pitch. It can be as simple as commenting on their most recent article or favorite sports team. |
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Contact Them Via Their Preferred Channel.
Most media members prefer email; it enables them to respond when their busy schedules allow. Couple your email with a tweet or phone call to help your pitch stand out. |
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3 |
Don’t Send Mass Email Pitches.
Reporters can smell a blanket pitch a mile away. They’re looking for a story no other outlet will be running, and a mass email negates that exclusivity. If you have to send a group message, personalize it, even if it’s a mail merge that uses a custom greeting. |
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4 |
Write the Headline for Them.
Suggesting a headline often makes it easier for reporters to visualize the story in their minds. Businessinsider.com offers some great examples. A word of advice: provide a headline, but don’t tell them how to write the story. |
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5 |
BONUS: Persistence Pays Off.
Don’t be afraid to send the same pitch more than once. Sometimes the timing simply is off on the first go-round. |
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Building media relationships can be difficult in the social media age, but bonding over your mutual love for Mindy Kaling or the Green Bay Packers can eventually lead to feature coverage for your client. Practice patience, persistence and thoroughness when pitching, and you’ll start earning the coverage you and your clients want. | | |
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posted by
bukook