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2013. 4. 20. 10:42 스크랩

산악등반 훈련은 여러곳의 여러 산을 등반하는 것보단 하나의 산을 여러번 여러각도에서 여러벙법으로 오르는 것이 보다 호과적이 능률적이라고 한다. 그럼 등반 훈련외에 다름 산앋훈련도 그러할까. 여러개의 신문 수 ㄱ개의 방송국 그들이 취급하는 화두주제이슈가 동일하다고 동일한 내용느낑정서가 전달될까. 아니다 결코 아니다 그러기에 매스컴들은 항상 밝힌다. 출연자나 논객이나 기고자의 사상주장이 해당매체와는 일치하지 않을 수가 있다고. 지금의 정보사회라 잏ㄱ섵고 기업의 3대요소에도 정보가 추가 혹은 대체된지도 오래고 지금은 정보가 자본을 토지를 우선하고 있다. 이런 세상에 언제 그 많은 매체들의 정보를 다 일견하고 걷어 들일 것인가 .

 

사회적으로도 이력서 대신 sns이력과 경력을 채용이나 가치판단 기준 중에서 가장 눈여겨 보는 부분이다. 정보도 얻고 이력과경의 sns를 활용 을 위해 수백 수처에 이르는 sns를 다 뒤질 필요 없이 세계인이 인정하고 함깨 드나들고 ㅊㄹ입하는 Big3 sns만 참여하면 된다. 삶의 필드. 인생의 트랙, 전장의 한가운데에 자신을 위치시키면 자신은 결코 알수 없지만 그 어떤 것이 삶의 디테일을 채워준가.

 

세계인이 인정한 sns Big3 facebook. twitter. Linkedin

 

Don’t use a one-size-fits-all approach when sharing company news on social media.

The different features and formats of each social network create unique expectations and forms for content. Rather than cut and paste, tell the same story in platform-specific ways to generate the best results on each network.

Here’s how to optimize your news for the big three:

Facebook, Twitter and LinkedIn.

 

 

 

1

Facebook

Facebook is a storytelling medium. To drive the most engagement, connect with readers. This could be by making them laugh, teaching them something new or giving them a sense of brand ownership.

Facebook has had a growing emphasis on visuals. Include both text and pictures in your posts. High-resolution pictures of your products and services, team members or your customers can all can be effective in engaging readers. You can also embed short videos, which are ideal for demos and interviews. Use text to provide context and encourage reader feedback.

 
2

Twitter

With a 140-character limit, news delivered via Twitter must be clear, engaging and to the point. Quickly communicate value by positioning your news as a list or a how-to, e.g. “Five Strategies for XYZ.”

Look at hashtags that are “trending” (located to the left of your Twitter feed). If one relates to your story, include it in your tweet for increased reach. If you’re hosting a conference or online event, create an event-specific hashtag for attendees to tweet in real time.

 
3

LinkedIn

LinkedIn’s professional focus makes it the ideal channel to share industry and trade news, new talent, new products and services, and online news releases.

LinkedIn allows companies to target status updates for specific audiences, ensuring your news gets in front of relevant stakeholders. You can also embed videos and graphics to make your news more interactive and engaging.

 

Don’t blast out your news without taking the time to optimize it for your company’s social channels. The extra effort will generate more customer engagement, and in turn, a boost to your bottom line.

 

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