스크랩

화룡점정

bukook 2014. 2. 19. 11:11

달라지는 세상을 외면하고 옛사고방식으로 세상을 대처하면 세상은 나를 외면하게 된다.

마침내 어느날 자신이 현실에서 동떨어진 낙오자의 그룹에 선 루저임을 알게 된다.

 sns도 현실이고 사회생활이고 관계이다. 피할 수없고 더욱 피해서는 않된다면

오해없는 sns사회관계를 할뿐아니라 남 다른 위상을 조성형성해야 한다.

여기 팁이 있다.

첫째  외부적으로 사회적관계로 나타내기 전 내면적으로 달성코저한 바에 초점을 맞춰 집중하라

두째 긴 메시지-댓글블로그컬럼의견-를 집합적 하나의 사상생각으로 바꾸어라

세째 sns세상과 말하고 sns사회와 협동작업-콜레보레이션-하도록 자신을 진화개발시켜라.

 

많은 전문가들의 견해의견을 종합해낸 공통분모다. 자신에 맞게 눈높이를 조정하면

괄목할만한 인간관계 사회위상의 균형잡힌 결과를 만나게 될 것이다

 

Master the Brand Rules in 2014!

If you’re in business, you have a brand, but how do you master it? Get top tips with Vocus’ 2014 Branding Rules eBook.

We asked 14 well-known and respected marketers and authors a simple question: If you could impart only one piece of advice about branding, what would it be?

See what experts like Chris Brogan, Scott Monty, Laura Ries and the American Red Cross branding team had to say. Their responses, illustrated by Gapingvoid’s Hugh MacLeod, provide timeless advice to guide your business’s branding efforts.

With this eBook curated by Vocus, discover how to:

Focus internally before communicating an external brand message.
Distill your message into a single, cohesive thought.
Evolve your brand as you converse and collaborate with your audience